2019..,

hi hello

lama dah aku tak blogging, last 4 tahun dulu lepastu aku stopped sbb busy study. now aku dah kerja, shift 10-12 jam, kerja 4 hari cuti 3 hari

memandangkan aku sewa sorang jauh daripada family, cuti 3 hari mcm takda nimai. aku bangun tido makan tido. most of the time aku spend baring atas katil dan jadi official sjw kat twitter lol

so untuk isi keboringan melampau aku, aku decide nak hidupkan balik blog ni. so let's start from zero - aku delete semua post dulu and template dulu, tukar nama blog etc kecuali url. so sape yg taw tu taw la 😂

sekarang aku tengah confuse nak buat template mana. sebelum ni aku hidup zaman blogskin, yang mana cantik aku download n buat kat blog aku. tapi tah kenapa semalam aku google dah obsolete dah web. tak tahu bila and sebab apa. so aku dah membazir masa semalam nak cari website yg iras2 blogskin tapi gagal uhu. kenapa ea. haram ke web tu?

okay
till then,
xoxo

Comments